Velkommen til Ringbillett, din lokale billettportal!

Forsiden Arrangementer Min side Handlekurv Login Bli medlem Gavekort Kontakt oss ×

Spørsmål og svar

Her er noen vanlige spørsmål og svar om oss og våre tjenester:

Det går fint å ha med billettene på telefonen så lenge strekkoden eller QR-koden kan scannes. Alle billettene blir kontrollert i døra og da må strekkoden eller QR-koden kunne leses elektronisk.

Arrangører forbeholder seg retten til å avlyse eller flytte arrangementer. Ved avlyst arrangement refunderes billetten kun etter arrangørens bestemmelser, men ikke senere enn 60 dager etter arrangements dato. Serviceavgifter refunderes ikke.

Hvis arrangementer blir avlyst eller flyttet, refunderer Ringbillett kun etter arrangørens bestemmelser. Billetter til flyttede arrangementer er fremdeles gyldige, og kan benyttes til ny dato.

For mer informasjon, kontakt oss.

Det er viktig å forsikre seg om at man har valgt riktige billetter før billettreservasjonen bekreftes. Ringbillett kan ikke refundere billetter som allerede er kjøpt eller bytte disse mot andre billetter.

Kjøpte billetter refunderes kun ved avlyst arrangement. Det er ikke angrerett ved kjøp av billetter.

Vi har samarbeide med ByLab på Søndre Torg i Hønefoss for salg av billetter. Her kan du kjøpe billetter over disk og betale med bankkort.

Åpningstider for ByLab Hønefoss:
Mandag: Stengt
Tirsdag: kl 10-16
Onsdag: kl 10-16
Torsdag: kl 10-16
Fredag: kl 10-16


For mer informasjon velg kategori under:

...
Generelt

Her finner du generell informasjon om Ringbillett, vår portal, apper og tjeneste.

...
Registrering

For å kjøpe billetter på Ringbillett, må du være registrert. Her finner du spørsmål og svar angående registrering.

...
Før bestilling

Spørsmål og svar om

...
Betaling

Informasjon om betaling, betalingsløsninger

...
Betingelser/priser/annet

Her finner du betingelser, priser og annet.

...
For arrangører

Her finner du informasjon og spørsmål for arrangørar.

Tilbake til forsiden